Wednesday, November 24, 2010

Alone in Putrajaya...










Aku berjalan seorang diri di Putrajaya dengan panas hujan aku redah untuk mencari inspirasi. (peh ayat takleh bla)..huhhu.. bAnyak la aku snap gambar tapi, takan nk masuk semuakan..huhuhu gambar yang ini lah yang aku rase yang terbaik... aku berjalan sampai ke tengah hari.. aku harap aku dapat improve kan lagi kemahiran photo ni.. just have fun, tapi ketenangan tu dapat, walaupun aku ajak member, sorang pun tak nk ikut huhhu.. aku berjalan dari Masjid terapung... sampai masjid besi..hahahha jauh gile, dah sampai aku patah balik hahahah ;) gile best.. buat kerja gile dengan tengah panas tu, aku leh berjalan sorang kat sana hahahaha.. gile gempak ( puji diri sendiri ) hahahhaha, aku pernah kat Putrajaya ni pada waktu malam, sumpah lawa gile.. tenang je rasenya, aku kalau boleh nk je snap gambar waktu malam, tapi nanti la.. mungkin hari lain... ;) ni la perjalanan POLARIZE PHOTOGRAPHY ;)

No comments:

Post a Comment