Friday, November 12, 2010

Kenduri Tahlil....














11.11.2010.... Kenduri Tahlil ,ini dia!!!! kenduri pertama.. baru permulaan ni..huhuhuh, lepas ini akan melangkah ke kenduri paling besar dalam sejarah keluarga aku..ahhahaha..tahlil ini di buat untuk adik aku nak SPM dan perkahwinan kakak aku nanti..semoga dengan doa akan berjalan dengan lancar dan meriah apabila majlis itu berlangsung nanti.. dan kepada adik aku semoga berjaya, tenang dan bijak apabila menjawab exam nanti hahahahah... tahlil pada hari ini memang meriah.. ramai jugak muslimah yang hadir..huuuhhhh, meriah sungguh... tenang rumah aku ini , kerana disajikan dengan alunan zikir dan yassin.. hujan pulak tu.. huuuuuuuuu!!! lagi tenang jiwa.. dengan telatah kanak2 yang hadir.. ahahah ada budak comel gila.. geram aku tengok pipi dia hahahah... nk picit2 je, dapat aku tangkap gambar dia;)... hihhih.. ape2 pun memang best kenduri ini.. harap2 kenduri yang akan tiba nanti akan lebih meriah dengan kehadiran sanak saudara, sahabat handai, dan jiran tetangga.. dan ape yang penting, semoga ia berjalan dengan lancar .... amin!!!!!!


PICTURE BY
amirulex
POLARIZE PHOTOGRAPHY :)

No comments:

Post a Comment