Thursday, October 28, 2010

Cameran.....
















Cameron Highland.....

20.10.2010....hihihi tarikh ni lawakan... hihihi trikh inilah aku pergi ke Cameron dengan teman2 aku.. teman aku yang dalam gmbar kat atas ni.. tapi ada seorang la sepupu aku nama dia Acap,.. Gambar ini diambil oleh aku dan sepupu aku, POLARIZE PHOTOGRAPHY... nama team kite orang hahahah, budak baru belajar, mana2 yang berminat nk ajar kiteorang yang berpengalaman tu, boleh la ajar kiteorang dan komen la gmbar kiteorang.. mana yang ada terkurang sila komen... kite orang tak kisah,, nk belajarkan ;).. Cerita balik pasal kiteorang p Cameron tu.. ermmm kite duduk sana 2 hari 1 malam je, dan tempat dia memang best, dah 3 kali dah aku pergi ni..ahahahah tak jemu2, sebb tempat dia memang best, sebb sejuk je hahahha... kalau dalam rumah korang tak yah pakai aircon atau kipas.. korang bukak je tingkap, aircon besar ada haahaha menggigil korang malam kang kalau nk tidur,...hahahahaha ;) aku pergi ke cameron sebb nk ambik gambar, sebb pemandangan dia cantik dan menarik, sambil2 melawat la tempat yang menarik seperti Ladang teh.. semua hijau beb cantik je pemandangan dia, pa 2 pergi ke Cactus Valley dan macam lagi kite pergi..pa 2 kiteorang mkn Strawbery hihihi.. kalau p sini kalu tak makan rugi do...ahhahha tapi makan kat atas je la.. kalu korang bwak balik umah dah tak sedap jadi masam..huhuhu... contoh mcm gambar kat atas 2...hahhaah sedap kan ;) korang makn la smpai muak hahahah... kite orang pergi memang best, masing posing la depan camera, semua gila bergmbar mana tak nye, tak menang tangan aku, nasib baik ada team hahahah saudara aku je pun hihihi....Pulak malam 2 malas nk keluar mkn dah penat berjalan boleh lak beli barang2 dapur nk masak hahahaha ;) bantai nasi goreng.... hahahah pedas gile pulak 2... siapa la yang masak hahahahah.... tapi habis juagk nasi nye... masing2 sejuk n lapar.. pa 2 keluar balik tak puas makn kat umah makan lak kat kedai..gile kuat makan huhuhuhu.....kata malas tadi nk keluar, keluar jugak, mase singkat je pun 2 la kiteorang keluar spantime tgok pemandagan malam lak... pa 2 kessokan hari 2 kite pergi membeli belah di pasar.. masing beli barang masing2, borong semua, kalu boleh dengan kedai2 nak beli sekli..huhuh , yang bnyak kiteorang beli adalah jagung... sepupu aku beli jagung smpai rm60 hahahah gila tamak..hahahah bonet penuh dengan jagung... nak jual balik hhahahaahhaah.... tak ada lah, member2 dia kirim kan.. 2 yang smpai bnyak kene beli 2.. ada yang makan ada yang beli sayur.. 2nggu diorang shopping punya lama..hahahah tapi takpela bile lagikan nak pergi kan.. masa ni je la ada.. nanti lepas ni masing2 dah bzy ;)..... lepas 2 la kite p ke ladang teh...huhuh..tampat dia memang lawa. dengan sejuknye, angin kuat.... masa 2 kiteornag berposing ambik gmbar huhuh... tak ingt dunia...huhuhu.. lepas 2 kiteorang balik,,,,, lupa lak nk cite.. masa nk pergi, kalu nk ke cameron jalan dia mesti berpusing2, tapi tak la berpusing sgt sebb kite orang naik ikut ke simpang pulai, kalu naik dri tapah jalan dia berpusing2 hihihihi.. ini tak ikut ke simpang pulai je hihih dah member mabuk,,hahahahah kesian dia, masa balik nk turun pun macm 2 jugk hihihih 2 kali berhnti..hahaahah mabuk.. hbis semua sarapan pagi n tagh hari punya makan hahaha semua keluar.hihihhihi..Tapi ape2 pun pengalaman bercuti dengan korang memag best memang happening, aku harap lepas ni.. kite akan berjumpa lagi, n rancang percutian ke tempat lain lak...huhuhuh.. kenangan ini aku akan ingt smpai bile2 la.. aku akan cite kat cucu aku kelak..hahahahah....




No comments:

Post a Comment