Friday, July 16, 2010

Hari Pertama

Hari pertama

salam kepada semua yang mengenali... ini adalah hari pertama aku menulis tentang kehidupan aku di blog. sebelum ini aku tidak tau mengenai kewujudan blog ini. ini pun setelah member2 aku yang memberi  tau tentang blog ini. Ini pun sebagai ingin suke2 dan mengisi masa lapang dengan menulis sesuatu yang bermakna untuk memotivasikan diri aku dan sebagainya. serba sedikit tentang diri aku,  brnama amirul putra bin abdul hisam, kawan2 memanggil aku A.p atau amirul atau pun putra mana pun boleh., umur 20 tahun, menetap di serendah hulu selangor, sekrag menuntut di Kolej PTPL Shah Alam section 13 dalam bidang Diploma in Hotel managment. ini adalah semester yang ke 4 dan insyallah jika ada kesempatan aku akan smbung pembelajaran aku ini ke peringkat seterusnya. Apa yang aku ingin capai dalam hidup aku ini adalah semestinya ingin berjaya dalam pembelajaran dan kehidupan. cite2 je tinggi tetapi adakah aku telah berusaha  untuk mencapai cite2 aku ini. harap2nya aku telah buat yang terbaik untuk mencapai cite2 aku ini. dalam masa yang same aku suke melukis dan bermain alat muzik seperti gitar, kehidupan seni aku ini bermula sejak kecil lagi dengn melukis.juga dalam bidang muzik aku ada mencuba membuat lagu aku sendiri.. bukan sedap mana pun hnya hobi untuk mengisi masa lapang. aku pun tidak tau diri aku ini mcm mana orangnya..agaknya hnya orang yang dekat dan mengenali diri aku sahaja yang tau peragai aku mcm mana. itu pun kalu ada orang yang tau tentang diri aku ini. Dalam kehidupan aku seperti orang lain lalui, pelbagai peristiwa aku alami dalam kehidupan aku, kehidupan diri sendiri, dari kehidupan sekolah rendah,.,,menengah, dan kolej. tidak lupa juga kehidupan di alam percintaan. kehidupan ini tidak akan terlepas diddalam diri kita, sebagai manusia perasaan untuk menyanyangi seseorang adalah perkara biasa dalam kehidupan kita sebgai manusia.. terpulang kepada diri mcm mana kite hndak mngawalnya dan menerima perkara yang perit seperti kecewa. yang penting hati dan perasaan yang ihklas untuk mnyanyangi seseorang yng kite sayang.aku  juga tidak terlepas mengalami perasaan sedemikian dan mengalami suka dukanya , ape yang penting juga bertolak ansur dalam perhubungan dan memahami antara satu sama lain. bagi aku biar kawan beribu berkasih biar satu.

No comments:

Post a Comment