Sunday, July 18, 2010

salahkah aku...

salam.. semalam pada 17 hari bulan rumah aku mengadakan majlis tahlil.. ia sungguh meriah dan tidak sngka seramai itu yang dtg ke rumah aku. tetapi syukur alhamdulillah semua berjalan lancar. Tetapi ada juga terselit masalahnya.. pelbagai soalan yang timbul... kanapa ia terjadi sekali lagi.. kenapa ia buat begitu padaku.. salah kah aku... ku bermain soalan dengan diri aku.. kenapa ia sering kali terjadi pada diri ku.. bukan ku mengadu msalah di dalam blog ini. aku ingin berkongsi kerana ia adalah kehidupan sebnar aku.mungkin ia terjadi pada diri kalian juga. Aku buat yang terbaik untuk dia.. aku curahkan segalanya kepada dia.. kenapa sering kali aku memahami.. dia tidak boleh memahami diri aku.. adakah aku bertepuk sebelah tangan..hurmm ya allah dugaan ini ku terima seadanya. izinkanlah aku mengapai kebahagian di dunia mahupun dia akhirat. aku tidak tau ape yang perlu aku buat lagi. brikan lah kekuatan kepada diri aku ini.., aku sudah lali dengan semua ini.. ia sering brlaku pada diri aku.. aku pendam kan semuanya untuk kebahagain orang lain.. aku lebih rela melihat orang bahgia daripada aku sendiri.. aku bukan magharapkan balasan,, tetapi aku ingin dia mengingati smpai bile2. jika  aku sekadar bagi kamu hnya aku ini hnya meganggu kehidupan kamu.. berterus terang la..aku akan undur diri buat drimu, kalu itu yang membuat kamu bahagia.. selagi aku masih hidup.. aku akan berusaha.. untuk ku berjaya dalam hidup aku... ya allah brikan aku kekuatan untuk tempohi semua ini.. aku pendam kan semuanya....selagi ku mampu...dan jika ku hnya menganggu atau ku tidak diperlukan lagi.. berterus terang la.. ku akan undur diri kalu itu membuatkan mu bahagia.

No comments:

Post a Comment