Friday, July 16, 2010

Sungguh unik hasil kerja seni

Ini adalah hari kedua aku menulis tentang diri aku alami hari ini... hari yang memenatkan bagi aku.. tapi aku tempohi jua dengan kerja kolej, hujan semasa balik kolej dan sebagainya. Tetapi aku rase berbaloi ape yang aku alami hari ini kerana mendapat ilmu baru daripada member aku iaitu tentang kerja seni garafik yang aku minat. hasil kerja beliau sungguh unik dan cantik. Bagi aku dia adalah orang yang paling kreatif. Ada je idea yang dia nk reka, idea beliau melimpah luah dengan masa yang singkat dan kerja beliau siapkn sungguh pantas. kerjanya amat rumit tapi dia boleh siapkan dalam mase yang agak singkat. SO COOL BRO!!!!...... nice work.. aku minat hasil kerja kau.. aku teringin nk ada bakat mcm kau.. insyallah aku akan belajar ape yang dia boleh buat. sebb aku minat sangat dengan seni sebegini, membuat kite rase puas dengan ape yang kite hasilkan.. lagi2 dengan ada pujian dari kawan2, 2 cradit bagi kite. bnda ini terjadi apabila aku meminta bantuan kawan aku untuk mereka 1 projek. Nk tau projek ape?? tunggu!!!... aku rase paling gempak la nanti.. insyallah..
 
seni bagi aku adalah segalanya

No comments:

Post a Comment